Weer naar Mumbai

4 mei 2017 - Mumbai (Bombay), India

Als je een week alleen in je zwembroek en op blote voeten heb geleefd,is het weer raar om een lange broek aan te hebben,nou ja voor mama dan,de rest van de familie doet gewoon een korte broek aan.We vliegen vandaag naar onze laatste bestemming,het eind van onze trip komt in zicht.Met een beetje vertraging komen we aan het eind van de middag aan in Mumbai.Als de taxi voor het hotel stopt moeten we even slikken,want wat we zien,daar worden we nou niet echt blij van.We lopen de twee trappen op die naar ons hotel gaan.Als we dan de klapdeuren doorlopen,komen we tot onze verbazing in een mooie ruimte waar het lekker ruikt,en als we onze kamers zien kunnen we weer opgelucht adem halen want dit is wel weer wat meer luxe dan we de laatste dagen hebben gehad op het strand.We blijven lekker op de kamer hangen en rond etenstijd komen we er pas uit(hadden we even nodig).Het restaurant wat Roos heeft gevonden ligt 10 minuten lopen van het hotel.We lopen door de drukke straat van Mumbai en zien hier ook de krotten(geen ander woord voor)waar de mensen wonen,echt triest!In het restaurant bestellen we verschillende gerechten om dan samen met elkaar te delen.Maar de aardige ober zegt dat we te veel bestellen en ons lijstje word voor de helft geschrapt.Als we het eten krijgen is het meer dan genoeg en zitten we met onze handen(hoe het hier hoort)echt te vreten zo heerlijk is het en dit voor 10 euro(met drinken).Na het eten lopen we nog een rondje over de Crawford market en lopen dan terug langs het restaurant,want die heeft ook nog een eigen bakkerij met heerlijk gebak,dat willen de jongens natuurlijk proeven.Daarna lopen we door de drukte van Mumbai,en als enigste toerist(gelukkig vallen we niet zo op)maar totaal geen onveilig gevoel naar ons hotel.