Tempel van de maan en de tempel van de zon

30 april 2018 - Mexico City, Mexico

De tempel van de maan en de tempel van de zon staan vandaag op de planning.Deze tempels wilden we graag zien,dat was ook één van de redenen dat we naar Mexico City gingen.Vol enthousiasme staan we op de man van de taxi te wachten die ons gister aansprak.Hij kwam betrouwbaar over en wilde ons voor een mooie prijs brengen.Hij brengt ons in een uurtje naar de tempels,waar hij ons afzet bij de tempel van de zon.We lopen richting de tempel en beklimmen de steile trap naar boven.Hier bekijken we het uitzicht over de beide tempels en leggen het natuurlijk vast op foto.We dalen weer af en lopen naar de tempel van de maan.Deze tempel is wat kleiner maar genoeg trap treden om je benen te voelen.Als alle foto's erop staan gaan we naar beneden en lopen naar de uitgang.Daar staat onze taxi op ons te wachten en brengt ons weer terug naar het hotel.Na een heerlijk broodje bij Subway,gaan we snel naar het dakterras om even wat zonnestralen op te pikken maar ook vandaag gaat hij na een kwartiertje weg.We besluiten een taxi te pakken en terug te gaan naar de Mercado waar we gisteren waren geweest.We lopen wat rond en kopen nog wat spullen die we graag wilden hebben.Vanavond even geen taco's maar pasta gegeten bij de Italiaan.