we willen niet weg..

6 mei 2018 - Sayulita, Mexico

Sayulita is een stadje waar je gewoon langer wilt blijven, nou ja dat is dan bij ons het geval.Door onze reizen zijn wij inmiddels erachter gekomen dat als we ergens te lang blijven dat we onrustig worden en weg willen,dus nu zijn we maar een paar dagen op een plek.Hier in Sayulita is dat anders, we zijn hier nu 6 dagen,hebben nog niet veel gedaan en toch willen we nog niet weg,we passen ons aan het ritme"go with the flow".Maar een hotel in Puerto Vallarta zit op ons te wachten dus we moeten echt gaan.Voordat we gaan,gaan we eerst nog even naar het strand waar onze surfgirl nog even de zee op gaat om te surfen.Na onze lunch moeten we toch echt afscheid nemen van Sayulita en rijden we naar Puerto Vallarta.In het hotel aangekomen worden we gelijk geketend met een polsbandje.En waar Roos een bloedje hekel aan heb is het wel een polsbandje maar goed het is niet anders.We blijven even bij het zwembad zitten tot het tijd is om naar onze kamer te gaan,daar zetten we onze koffers neer en gaan naar het strand.We drinken een cocktail en laten het Loret van Mexico op ons inwerken.Het leuke van Puerto vallarta is dat we wel weer lekker met onze voetjes in het zand op het strand kunnen eten.