Ibiza!!

1 augustus 2015 - Ibiza-stad, Spanje

Met de herinneringen aan India nog vers in ons geheugen,stappen we weer vrolijk het vliegtuig in naar onze volgende bestemming.Na ruim 2 uurtjes vliegen(vergeleken met wat we normaal aan vlieguren kwijt zijn,is dit voor ons een makkie) komen we aan op onze bestemming.We zijn in Ibiza!!Hier gaan we ons de komende 3 weken vermaken met zee,zon en strand(dat moet niet al te moeilijk zijn).Met ieder zijn eigen koffertje(weer alleen handbagage) lopen we richting uitgang voor een taxi.In de drukte buiten staat gelijk een vaag figuur voor onze neus of we een taxi willen,ja maar niet voor 35 euro wat hij vraagt.We sluiten aan in de lange rij voor de taxi.De taxi brengt ons voor slechts 11 euro naar ons appartement Sal Rossa.We zitten 10 minuten van de luchthaven aan het strand genaamd Playa de Bossa.Hier zijn de bekende clubs Bora Bora,Ushaia.De aardige mevrouw van de receptie geeft ons de sleutels en we lopen naar onze kamer.De kamer is tot onze verbazing gewoon netjes en ruim en dit voor een budgethotel.We hebben al heel wat kamers gezien tijdens onze reizen.Hele mooie kamers met lekkere bedden,mooie badkamers met jacuzzi en buitendouche.Maar ook mindere kamers,kamers die naar schimmel ruiken,sinds 1970 niet schoonmaakt zijn,met zijn vieren in 1 bed slapen(iets misgegaan bij het reserveren)of dat Finley op de bank en Saphier in een fautail een nachtje door moet brengen,dat we zandvlooien in ons bed hebben of dat Finley de volgende dag met een vriendje op zijn kussen wakker word(een dikke kakkerlak) dus we zijn in de loop der jaren heel wat makkelijker geworden.Nadat we alle spullen een plaatsje hebben gegeven zijn we allemaal nog zo hyper dat we nog even naar buiten gaan om de buurt te verkennen.Ondertussen is het een uurtje of 11 dus buiten is iedereen vrolijk en aangeschoten,klaar voor de grote discotheken.Wij lopen een beetje rond,doen nog wat boodschapjes(alles is nog gewoon open)en gaan dan terug naar de kamer om te slapen.