ons leven op het strand

28 april 2017 - Palolem, India

We doen de koffertjes dicht,nemen afscheid van onze kamer die naar schimmel ruikt en lopen met onze koffertjes door het straatje van Palolem.Een kwartiertje later komen we bij onze nieuwe kamer,okee we hebben dan geen airco en luxe ontbreekt(maar dat hadden we in die andere kamer ook niet) wat we wel hebben is uitzicht op zee en er hangt een relaxte sfeer en niet te vergeten we hebben een hangmat!!De kamers zijn nog niet klaar maar dat maakt niet uit want we moeten toch de scooters ophalen.We laten de koffers achter en lopen over het strand naar de scooterverhuur.We besluiten gelijk maar een stukje te gaan rijden.Finley neemt dit jaar de taak van bestuurder over van mama, hij zit hier al weken naar uit te kijken dus hij kan eindelijk zijn gang gaan.We rijden naar Agonda beach maar na een kwartier komen we erachter dat ze ons weer de verkeerde kant hebben opgestuurd(veel mensen kunnen geen engels).We rijden terug en rijden dan in een keer naar Agonda beach.Agonda beach is een populair strand,maar wij vinden het te rustig,we nemen wat te drinken en rijden dan over de kronkelde wegen van Goa weer terug.Als we terugkomen zijn de kamers klaar,we zetten onze koffers binnen en gaan gelijk het strand op.We liggen heel de middag op het strand,nemen een duik in het heerlijke water en verder doen we niks.Tegen het eind van de middag gaan we naar boven spoelen ons af onder een klein pisstraaltje maar ach we zijn weer schoon.Papa brengt met Finley en Saphira de was weg(ja,ja doen we hier ook gewoon weer) en daarna gaan we een hapje eten.Als we weer veel te veel gegeten hebben,ploffen we neer in de zitzakken en blijven hier heel de avond zitten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade