Patnem

3 mei 2017 - Palolem, India

Dit is onze laatste dag in Palolem.We willen deze dag volmaken met zon,zee en strand,nog even lekker genieten voordat we terug gaan naar huis.Maar om nou helemaal niks te doen,is niet aan ons besteed.Dus pakken we de scooter en rijden naar Patnem,een plaatstje wat 2 km verderop ligt.Patnem is een klein strandje met een paar strandtentjes,we nemen wat drinken en Saphira nog een laat ontbijt en keren dan terug naar ons strand.Daar pakken we onze spullen en lopen naar Royal Touch,hier brengen we al onze tijd door sinds we op Palolem zijn.Het eten is hier goed alles wat we besteld hebben(en dat is veel) is gewoon lekker,het is goedkoop en het personeel(volgens mij Thaise mensen) zijn zo aardig en relaxed dat we ons hier echt thuis voelden.Aan het eind van de middag laten Saphira en mama nog een henna zetten en kopen daarna nog even het stallentje leeg bij die mevrouw,voor een weinig geld.We brengen de scooters terug,pakken zover de koffers in en maken ons klaar voor ons laatste avond op het strand.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl