Templo Mayor en Mercado de Artesanias la cludadela

29 april 2018 - Mexico City, Mexico

We gaan vandaag weer gewoon door met Mexico-City ontdekken.We nemen een taxi naar de Templo Mayor.Dit is een oude tempelcomplex wat onder Mexico-City ligt.We bezichtigen het complex en hier komen we dingen tegen die we gister bij het museum hebben gezien.Aan het eind is er een museum,Saphier en ik kunnen geen museum meer zien na gisteren,maar toch lopen we er even doorheen.Als we klaar zijn met het tempelcomplex lopen we de winkelstraat door op weg  naar Sears.Dit is een warenhuis met op de bovenste verdieping een restaurant,van hieruit heb je een mooi uitzicht op het paleis van de kunst.We nemen een foto en gaan weer naar beneden,daar houden we een taxi aan die ons naar de mercado de Artsanias la Cludadela brengt.Dit is een overdekte markt met allemaal toeristen rommel.Roos wilde heel graag een tree of live,maar die waren we nog niet tegen gekomen dus die hebben we hier gekocht.Blij met onze tree of live gaan we richting hotel.Ook vandaag gaan we nog even van de zon genieten op het dakterras maar dat was niet voor lang want hij verdween achter de wolken en kwam niet meer terug.