Weer verhuizen

1 mei 2017 - Palolem, India

We beginnen de dag weer met een wandeling nou Finley en mama,de moeilijke gevallen willen uitslapen.We lopen vandaag naar de andere kant van Palolem ,richting Neptune Point waar een klein strandje ligt genaamd Colomb beach.We kijken een beetje rond maar alles is al afgebroken vanwege de moesson.Als we weer bij de kamer zijn maken we de tutjes wakker en pakken we de losse dingen in,ja we gaan weer eens verhuizen,Roos slaapt slecht met arco(al ramen kunnen open) dus we hebben een kamer met airco genomen.Finley en Saphira mochten zelf beslissen wat ze  wilden,was even een moeilijk momentje,want de hangmat was ook even een puntje,maar ze kozen toch voor de kamer met airco. Na ons ontbijtje nemen we gelijk bij Royal Touch een paar strandstoelen en huren we gelijk bij Sam's twee boogieboarden voor Finley en Saphira en die verdwijnen gelijk in de hoge golven.Na de lunch wat bestaat uit taco's en Saphira een Thais soepje gaan we even shoppen.We brengen eerst de was weg en lopen dan de straat in waar alle winkeltjes zijn,alleen was het nou niet zo succes omdat het gewoon zo warm is.We lopen snel langs de winkeltjes,laten Saphira wat kopen en smeren hem snel weer richting strand.Waar we gaan zitten en lekker aan een cocktail gaan.Aan het eind van de middag gaan Roos en Saphier even op de scooter een taxi regelen voor morgen,en Finley en mama wachten op water om te kunnen douchen.Hier in Palolem valt een paar keer per dag de stroom uit of je wilt douchen en dan is er geen water tsja het is India!!Wat zal het straks fijn zijn als we thuis zijn,alles schoon,altijd water,altijd stroom,toch blij dat we in Nederland geboren zijn.