Ziplijnen

8 mei 2018 - Puerto Vallarta, Mexico

Vandaag hebben we een afspraak staan om te gaan ziplijnen.Maar vannacht heeft Roos heel de nacht lopen spoken(overgeven),waarschijnlijk iets verkeerds gegeten of gedronken.In eerste instantie wilde we de afspraak verzetten naar morgen,maar Roos heeft zich weten te oppeppen met paracetemol.Dus staan we toch om 11 uur in het ecopark.We lopen met nog vier andere mensen mee met de jongens die ons helpen met onze helm en tuig.Als we alles om hebben krijgen we nog een warm up om de spieren los te maken.Als de spieren los zijn,lopen we een trap op die ons naar de eerste ziplijn brengt.Deze is nog niet zo hoog en lang en we zeilen zonder moeite naar de andere kant.Zo volgen nog 10 lijnen en ze worden steeds langer en hoger.Na 1,5 uur door de lucht gevlogen te hebben,hebben we alle lijnen gehad.En wat vonden we dit gaaf!!Jammer genoeg geen bewijsmateriaal,want daar vroegen ze een bizarre prijs voor.Na het ziplijnen rijden we weer terug naar het hotel waar Saphier en ik ons vermaken in het zwembad en ziekt Roos uit onder de parasol.Vanavond weer in ons restaurantje op het strand gegeten.