Los Muertos

3 mei 2018 - Sayulita, Mexico

Na het ontbijt pakken we de auto en gaan we erop uit.We gaan een kijkje nemen in San Francisco,dit is het volgende dorpje naast Sayulita.We rijden er door heen en lopen nog even naar het strand maar het is heel rustig vergeleken bij Sayulita.Dan rijden we door naar het volgende dorpje maar hier is het helemaal uitgestorven.We keren terug naar Sayulita,en lopen over het strand naar het volgende strand Los Muertos.Voordat we op het strand komen lopen we langs een typisch Mexicaanse begraafplaats.Op het strand zitten een paar Mexicanen en dat was het,we kunnen het niet laten en klimmen nog even over wat rotsen naar een ander smal strandje.Als we uitgeklommen zijn lopen we terug naar het grote strand,waar we de rest van de middag onder de parasol doorbrengen.Vanavond eten we bij onze buurman beneden maar die was zo gestrest,dat we eerst een mojito zonder rum kregen en Saphier zit nu nog op haar kippensoep te wachten(ach,dat kan gebeuren).Hierna lopen we nog even door de straatjes waar vele live bandjes bezig zijn.En ook de jongens van de vuurshows zijn er weer zoals elke avond.