Tour

29 april 2019 - Paraty, Brazilië

Het word weer tijd voor een tourtje.We zijn niet zo gek op tourtjes maar deze tour was voor een klein prijsje en het is ook wel eens lekker om niet zelf al die moeite te doen.We rijden met een jeep als eerste naar een cachaca stokerij en hier ging het eigenlijk al fout,maar ach we zijn hier nou toch en dan zijn we gelijk op de hoogte hoe het allemaal werkt. Na wat shotjes cachaca (wat echt niet lekker is) rijden we verder naar de waterval.Wij vinden watervallen altijd wel leuk,maar vaak staan ze droog bij ons(vanwege het droge seizoen).Bij deze waterval was dat niet het geval en het was echt mooi om te zien.Als we weer in de jeep zitten rijdt hij door naar een fabriekje waar ze cassavemeel maken.Hierna gaan we weer na een cachaca stokerij(ja alweer) en worden er weer likeurtjes aangesmeerd.Als we hier eindelijk klaar zijn rijden we door naar de volgende waterval.De local mensen surfen van deze waterval af.Saphier gaat ook van de waterval maar wel op de veilige manier,zittend.Trots op ons meissie lopen we nog een beetje door de jungle van Brazilië,we drinken nog een caipirinha en dan zit onze tour er voor vandaag weer op.Ondanks dat het een hele leuke dag was,voor ons even geen tour meer,we gaan het gewoon weer zelf regelen.Kunnen we zelf bepalen wat we wel en niet willen zien.