Adidos Mexico City

1 mei 2018 - Sayulita, Mexico

Onze dagen in Mexico City zitten erop.We hebben gezien wat we wilden zien en hebben ons prima vermaakt in Mexico City.Vandaag vliegen we door naar Puerto Vallarta,een stad aan de westkust van Mexico.Als we in Puerto Vallarta zijn halen we de auto op die we gehuurd hebben.Hierna rijden we in een uurtje naar Sayulita,een klein surfstadje waar we de volgende dagen gaan doorbrengen.Bij het appartement aangekomen,komen we erachter dat je een code in moet typen op de deur die je krijgt via de mail.Maar wij hebben heel de mail over het hoofd gezien.Gelukkig weet de buurman waar de eigenaar woont,dus loopt Roos daarheen en kunnen we ons appartement in.Ons appartement ligt in een straat met allemaal restaurantjes en barretjes,super gezellig!!Hier in Sayulita is het gelukkig een stuk warmer dan in Mexico City dus zetten we snel de koffers neer en gaan richting strand.Aan het eind van de dag lopen we terug door de straatjes van Sayulita.In de avond hebben we in het straatje gegeten voor onze deur.