Napels

4 augustus 2017 - Mercato San Severino, Italië

Een dagje naar Napels staat op de planning want we willen graag de ondergrondse stad van Napels bekijken.Om half 10 staan we bij de ingang van Napoli Sotterance,vanaf hier neemt onze engelstalige gids ons mee 40 meter onder de grond.Hij vertelt ons over het ontstaan van de ondergrondse ruimtes.We lopen door deze ruimtes maar ook door hele smalle gangen met enkel een kaarsje.De tour duurde zo 2 uur lang en was echt boeiend zelfs voor Saphira die we niet hoorde klagen.Als de tour is afgelopen lopen we nog door de smalle straatje van Napels met de vele winkeltjes en restaurantjes.We vinden Napels echt een leuke stad en we gaan zeker nog een keer terug.Als we de parkeergarage weer hebben gevonden rijden we weer richting hotel en duiken gelijk het zwembad in om aftekoelen.Het is erg warm(rond de 38 graden),omdat het al 6 maanden niet heeft geregend zijn hierdoor ook veel bosbranden in de buurt.Vanavond weer een ander restaurant opgezocht waar de jongens een stuk vlees hebben gegeten wat erg goed was.