Toren

13 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Na onze baantjes zwemmen in het zwembad,lopen Finley en ik naar de toren aan het einde van het strand.We lopen eerst langs de grote discotheken van Playa de Bossa,dan komen we op het rustige gedeelte van het strand.Als we bij het einde van het strand aankomen gaan we een brug over die ons naar de weg brengt die naar de toren gaat.De weg ligt vol met steentjes en wij onvoorbereid,zijn zonder slippers,lopen hier met  blote voeten over.Maar het lukt ons(echte bikkels),dan klimmen we nog een berg op en lopen we zo naar de toren.We gaan de toren in,lopen de trap op en komen in een open gedeelte(niet echt bijzonder),dan nog het laatste stukje met de trap en dan staan we bovenop de toren.Hier hebben we een mooi uitzicht over Playa de Bossa,het eiland Formentera,en zien we de luchthaven.Nadat Finley een mooie panoramafoto heeft gemaakt lopen we terug naar beneden en beginnen we weer aan de terugweg op onze blote voeten.Bij het appartement nemen we even een rustpauze en doen gelijk heel de dag niks meer.Vanavond bij de chinees gegeten even wat anders dan pizza en pasta.