Cala Llombards...

7 augustus 2016 - S'illot, Spanje

Dag 8 Cala Llombards

Voor ons geen uitslapen op zondag,we staan weer vroeg op want we willen vandaag naar een mooi strandje.Cala Llombards staat op ons schema.Als we naar 3 kwartier aankomen op het strand,zien we gelijk dat dit een leuk strand is.Een klein strand met 1 strandtent en omgeven door steile rotsen.Als we uitgestald zijn lopen Roos en de kids even de rotsen op,ze kunnen het natuurlijk niet laten om eraf te springen.Finley en Saphira zijn gek op hoogtes waar ze vanaf kunnen springen.Nadat ze terug zijn doen we lekker niks en zo komen we eigenlijk de middag door.Tegen een uurtje of 3 zijn we het zat,en rijden we nog langs Es Pontas.Es Pontas is een natuurlijke brug gelegen tussen de plaatsen Cala Santanyi en Cala Llombards.De rots in zee ligt op ongeveer 200 meter uit de kust.Als we dit ook weer af kunnen schrijven van ons bucketlist rijden we richting huis.We doen even onze klusjes in huis,Finley veegt,Saphira doet een wasje(ja,we hebben gewoon een wasmachine)en mama doet de afwas,zo houden we ons huisje schoon.Vanavond eten we weer beneden,ze zijn aardig en het eten is lekker en we hoeven niet ver te lopen.