Capocarb Vell,S'Arenal...

16 augustus 2016 - S'illot, Spanje

Na wat zoeken op internet heeft papa toch nog een uitje kunnen vinden voor vandaag.We gaan weer tig stenen bekijken,de Capocorb Vell.Hier liggen de belangrijkste overblijfselen van de prehistorie uit het jaar 1300 voor Christus.Capocorb Vell komt een beetje op het zelfde neer als Ses Paisses waar we een paar dagen geleden geweest zijn,alleen bij Capocorb Vell zijn de overblijfselen nog meer in tact.Als we klaar zijn met het klauteren over de tig stenen rijden we door naar S'Arenal om te shoppen.Toen we vanochtend uit bed kwamen was het bewolkt en dat zou het vandaag heel de dag blijven dus niet echt een dag voor het strand dan maar shoppen.Toen we in S'Arenal aankwamen waren we eigenlijk een beetje geschokt,want waar we beland waren was totaal een andere Spanje.Ja hier is het leuk voor jongeren.We lopen over de boulevard met allemaal winkeltjes en eettenten kopen nog een paar souverniers voor thuis en knijpen er snel weer tussen uit.Ondertussen is het ook gaan regenen dus besluiten we om lekker naar ons huisje te gaan.Vanavond een lekkere hamburger gegeten.