Finley en Saphira kiezen voor...

9 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Finley en Saphira mogen vandaag het strand uitkiezen,en ze kiezen voor....Cala Salada.Dit strand vinden ze leuk doordat je hier goed kan snorkelen en en je kan van de rotsen afspringen.Wij hebben hier weer een heerlijke dag doorgebracht.Vanavond zijn we naar Eivissa gereden en hebben heerlijk in het stadje gegeten en ook nog binnen ons budget.Ons budget voor de avond(diner) is rond de 35 euro en dat lukt ons aardig.We hebben hier dan 4x drinken voor en 4 maaltijden(soms 3 maaltijden,Saphira eet niet zo veel en eet met ons mee).Het is niet wat we gewend zijn,in Azie beginnen we met een voorgerecht dan hoofgerecht,nemen meerder malen drinken en eindigen met koffie en thee(voor heel weinig geld).We willen niet klagen hoor,het is gewoon zo en we wisten dit van tevoren.Na het eten zijn we door het stadje gelopen in de smalle straten met kleine winkeltjes en restaurants waar echt een leuke sfeer hangt.Daarna lopen we met een ijsje in ons hand naar de auto,en rijden we weer terug naar Playa de Bossa.