Een nieuwe reis!!

21 april 2017 - Amsterdam, Nederland

India!!!!.........dit is de bestemming voor onze nieuwe reis.Over India zeggen ze "Love it or hate it" ik denk dat wij bij de lovers horen,als je voor de 3e keer afreist naar dit bizarre land.Deze keer beginnen we in Delhi,na ruim 7 uur vliegen mogen we eerst onze vingerafdrukken inleveren en na wat stempelwerk kunnen we dan eindelijk Delhi binnen.Als we naar buiten lopen zien we gelijk de taxichauffeurs met hun zwaaiende bordjes.En tot onze verbazing zien we gewoon onze naam op één van de bordjes staan,totaal niet verwacht omdat onze transfer gratis zou zijn(zat bij de reservering van onze kamer)en het wil bij ons nog wel eens gebeuren dat ze niet op komen dagen dus daar waren we eigenlijk vanuit gegaan.Een uur later zet ons mannentje ons af in de wijk Parharganj,deze wijk wordt vaak bezocht door backpackers omdat hier de meeste budgethotels zitten.Ook wij zitten in een budgethotel en slapen gezellig met zijn allen op één kamer.Ondertussen is het al 4 uur 's ochtend,dus kruipen we snel ons bed in om nog een paar uurtjes te slapen.