Soller....

4 augustus 2016 - Alcúdia, Spanje

We gaan er weer opuit,maar eerst proppen we nog een broodje naar binnen voor we weggaan.Als we vol gegeten zijn,brengen we Soller een bezoekje.Een stadje die rijk is geworden door de sinaasappels.In Soller lopen we naar het grote plein Placa Constitucio,een plein omringd door restaurantjes en een grote kerk.We lopen de verschillende smalle steegjes in met kleine aparte winkeltjes.Roos en Finley kunnen het niet weerstaan om een gebakje te nemen bij èèn van de vele bakkertjes,gelijk een mooi momentje om wat te drinken.Als we teruglopen naar het plein nemen we nog een kijkje in de kerk en dan lopen we terug naar de auto.We rijden verder naar Port de Soller,dit plaatstje aan de haven heeft een leuk strand,met een mooi uitzicht.Bij de Spar kopen we onze broodjes die we op een stenen muurtje op de boulevard op eten.Daarna zoeken we een plekje op het strand en nemen een plons in het water.We blijven hier een beetje hangen en gaan dan weer terug naar ons stadje,waar we nog bij ons op het strand gaan zitten.Vanavond toch weer voor Chinees gegaan alleen in een ander restaurant.