Terug naar Es Trenc.....

12 augustus 2016 - S'illot, Spanje

Nu we bijna alles gezien hebben op het eiland gaan we vandaag alleen naar het strand.Komt ook goed uit want Saphira is ook niet lekker,waarschijnlijk door de airco.We gaan naar Es Trenc,dit vinden wij tot nu toe het leukste strand op Mallorca.We gaan vroeg weg want papa wil de beste plek hebben,vooraan bij de strandtent.Als we bij het strand aankomen zijn wij weer één van de eersten en papa krijgt zijn zin,we zitten op de eerste rij bij de strandtent.We liggen lekker op de stoel in het ochtendzonnetje en Saphira valt gelijk in slaap,zo komen we onze ochtend door.Na ons broodje(wat papa elke morgen voor ons klaar maakt) worden we wat actiever,we doen weer onze dagelijkse portie tennis,we zijn wat meer in het water te vinden en de muziek gaat ook gezellig aan in de strandtent.We bestellen een kannetje Sangria en we hebben de grootste lol.Als het weer tijd is om te gaan,rijden we richting S'illiot.In de avond maar weer bij de Chinees gegeten.