Alculdia...

1 augustus 2016 - Alcúdia, Spanje

Vandaag beginnen we de dag met een ontbijt wat bij dit appartement zit inbegrepen.Het ontbijt was uitgebreid wat we eigenlijk niet hadden verwacht dus we hebben heerlijk ontbeten.Na het ontbijt pakken we onze spullen en lopen naar het strand.Deze dag willen we rustig aan doen dus we gaan ons vandaag vermaken op het strand.We huren een paar stoelen,smeren ons goed in en dan lopen we richting de steiger die verderop ligt.We lopen de steiger op en blijven even zitten en kijken naar de visjes in het heldere water.Als het wat drukker word op de steiger houden wij het voor gezien en lopen terug naar onze stoel.We doen niet veel,maar dat is ook niet nodig in de heerlijke zon.Tegen 12 uur lopen we terug naar onze kamer en doen we onderweg wat boodschapjes voor de lunch.We eten ons broodjes op in de kamer en lopen daarna weer terug naar het strand.De middag komen we door met ons middagslaapje,wat boekjes lezen,en even een ballentje slaan(onze favoriete bezigheid op het strand "beachtennis").Tegen het eind van de middag lopen we terug en gaan we ons proberen mooi te maken,want we gaan eten in het centrum van Alculdia.
In Alculdia ziet het er een stuk leuker uit dan bij ons appartement.We eten in een restaurantje aan het strand,waar we voor de eerste keer paella eten en dat smaakte erg goed.Na het eten lopen we door de straatjes met vele winkeltjes.Onderweg nemen we nog een lekker ijsje en daarna rijden we terug.