Hola Mallorca!!

31 juli 2016 - Alcúdia, Spanje

Onze koffertjes staan weer in de starthouding om te vertrekken naar Spanje.Weer Spanje?Ja weer Spanje,na een leuke tijd op Ibiza doorgemaakt te hebben willen we weer terug om te genieten van het Spaanse leven.Dit keer geen Ibiza,maar een groter eiland met net zulke prachtige baaien,we gaan naar Mallorca!Met een kleine vertraging landen we na 2 uurtjes op Palma en lopen we gelijk door naar het autoverhuurbedrijf om onze auto op te halen.Omdat we alles al geregeld hebben in Nederland,kunnen we gelijk in onze auto springen.We rijden naar Alcudia,een plaatstje in het noorden van Mallorca,hier verblijven we de eerste dagen.In een klein uurtje komen we aan bij ons appartement waar we vriendelijk worden ontvangen.Ondertussen is het al rond 5 uur,maar we besluiten toch nog even een kijkje te nemen op het strand.Om bij het strand te komen,moeten we een klein stukje lopen,tsja we kunnen niet altijd pal op het strand zitten.Als we bij het strand aankomen zijn we niet de enige het is nog aardig druk.We liggen wat,lopen een stukje over het strand en drinken bij beachbar Florita een lekkere mojito.Als we honger beginnen te krijgen,kleden we ons snel even om en gaan aan de overkant van het appartement eten.De bediening is gezellig het eten is goed dus we hebben een goede keuze gemaakt.Omdat Finley een nachtje door heeft gehaald en papa vannacht slecht geslapen heeft lopen we na het eten richting onze kamer om ons bedje op te zoeken.