Cala Benirras

6 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Na een snel ontbijt maken we ons klaar om naar Cala Benirras te gaan.Dit strand ligt in het noorden van Ibiza en staat bekend om de hippies die hier elke zondagavond komen om te trommelen.We rijden in een half uurtje naar het strand door de heuvels van het eiland.Als we aankomen is het heerlijk rustig, het is een kleine baai omringd door de heuvels,echt heel mooi.Als we onze spullen hebben uitgepakt gaan we eerst koffie en thee drinken in het restaurant op het strand.Ook op deze dag vermaken we ons weer prima op het strand met dobberen op onze luchtbedden en wat beach tennis(zijn we toch nog een beetje achtief geweest).Als we rond vijven weer richting huis gaan,rijden we nog even langs het strand San Miguel.Dit strand ligt tussen grote hotels,dus deze slaan we maar weer over.Vanavond lekker gegeten in een Engels restaurant tussen de voetbalsupporters(echt wat voor ons) waar net een wedstrijd tussen een nederlandse club en een engelse club word uitgezonden.Hierna nog even op de boulevard van Playa de Bossa op een terrasje gezeten om even aapje te kijken inmiddels was het alweer tijd om naar bed te gaan want morgen moeten we weer vroeg op om naar het strand van Salinas te gaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade