Playa de las Salines

7 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Vandaag blijven we dicht bij huis,we gaan naar het strand(ja alweer) Playa de las Salinas.Het strand ligt naast de zoutvlaktes op 10 minuten rijden.Als we zien dat je moet betalen voor het parkeren rijden we een stukje terug en parkeren we daar de auto voor niks.Bij het strand aangekomen lopen we heel het strand over naar de laatste strandtent Satrinxa.Als we ons plekje klaar hebben(jahh handoeken goed leggen,stoelen in de goede houding,koeltas in de schaduw, daar ben je wel even mee bezig) lopen we naar het water.Het water is heel helder en je ziet de vissen zwemmen,we pakken onze snorkels en zien inderdaad mooie vissen(niet te vergelijken met in Indonesie).Op dit strand lopen veel verkopers met fruit,broodjes,zonnebrillen maar ook vrouwen die hun kleding showen door een modeshow,wat leuk is om te zien(jammer,dat de kleding zo duur is).In de loop van de dag word het steeds drukker op het strand,de muziek word steeds iets harder gezet,mensen zijn aan het dansen de sfeer zit er goed in.Maar ja, we moeten een keer naar huis.In de avond eten we weer bij het Engelse restaurant,niet duur en lekker.