Cala Martina

3 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Als we alles geregeld hebben voor de auto die we een week gehuurd hebben,rijden we gelijk door naar het strand Cala Martina.Thuis in Nederland hadden we al een beetje zitten googlen over Ibiza, en kwamen we op een restaurant van Nederlanders terrecht met een leuk sfeertje,hier wilden we dus een kijkje nemen.Na 20 minuten rijden komen we aan bij het strand.Het is een klein strand met een paar strandtenten,de zee is hier heel rustig zonder golven,ideaal dus om te snorkelen.Het restaurant van de Nederlanders zit naast een hippie camping iets verderop.We nemen 2 stoelen(hier is het maar 4.50 per stoel) en gaan gelijk het water in.Finley en Saphira nemen gelijk hun snorkels mee en die zien we verlopig niet meer terug.Aan het eind van de ochtend lopen we naar het restaurant van de Nederlanders.Het ziet er sfeervol uit,met honden op de grond en alternatieven mensen die daar rondhangen.Nadat we een kijkje op de menukaart nemen zien we dat ze met de prijs aan de top zitten,wij hebben dat er niet voor over en besluiten gewoon bij de strandtent waar we zitten wat te eten.Na het eten lopen we een stukje langs de hippie camping,aan deze kant kan je ook de zee in alleen via een steiger,Finley en Saphira vermaken zich op de steiger dus blijven we even hangen af en toe zien we blote mensen(wat blijkbaar mag hier) maar we storen ons er niet aan.Als we het zat zijn lopen we terug en vermaken ons verder de middag met snorkelen en niks doen.Tegen de avond zoeken we onze auto weer op en gaan terug.Op de terugweg doen we nog boodschappen in een hele grote supermarkt.Na het douchen rijden we naar Eivissa(Ibiza-stad) om lekker curry(Indiaas) te gaan eten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade