Playa de Bossa

2 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Als mama terug komt van de supermarkt met warme stokbroden,komt de rest van de familie pas hun bed uit.We eten gezellig buiten op ons balkon.Normaal hebben we altijd ontbijt inbegrepen,maar omdat dit zoveel ging kosten hebben we besloten om dit keer gewoon zelf ons ontbijt klaar te maken.Na het ontbijt vertrekken we naar het strand.Omdat je op het strand moet betalen voor de stoelen en parasols,gaan we bij het zwembad zitten waar de stoelen gratis zijn.We brengen de ochtend door met zwemmen en liggen in de zon.Tegen lunchtijd lopen we het straatje in met vele restaurants en winkels,na een beetje zoeken komen we bij een restaurant terrecht waar we lekker hebben gegeten en wat betaalbaar was.Na het eten verdwijnen Finley en Saphira met hun luchtbedden de zee in en wij vermaken ons met liggen en mensen kijken(je ziet hier genoeg).Ook lopen op het strand mensen van discotheken,die proberen de mensen naar hun discotheek te lokken,dat doen ze door optredens,vlaggen en harde muziek leuk om te zien.Tegen de avond gaan we naar de kamer om ons klaar te maken voor het eten.Voordat we gaan eten hebben we eerst een auto geregeld om er morgen op uit te gaan.Daarna gaan we eten bij Chopstiqs(Asian fastfood) waar we een Pho(Vietnamese soep) en Phad Thai nemen.Het eten was lekker en niet duur misschien een beetje sfeerloos maar dat nemen we dan maar voor lief.We lopen winkelend terug(Saphira had weer van alles gezien) en lopen daarna nog even over het strand naar Bora Bora.Als we weer bij ons appartement terug zijn drinken we wat en gaan Finley en Saphira nog een potje poolen.Hierna lopen we naar boven naar onze kamer.