Toch weer Cala Martina

4 augustus 2015 - Ibiza, Spanje

Ons plan was om vandaag naar het fort in Eivissa te gaan,maar nadat we gisteravond in het stadje hadden gegeten en zagen dat het daar een wirwar van straatjes was en weinig tot geen parkeergelegenheid,hebben we besloten omdat vandaag over te slaan en eerst goed uit te zoeken hoe we daar het beste kunnen komen zonder al te ver lopen.Maar omdat hier het internet zo traag is of het helemaal niet doet,laten we het nog even op zijn beloop.Toen hebben we maar besloten om naar een ander strand dan gister te gaan genaamd Es Canar.Dit strand ligt iets verder dan het strand waar we gister waren.Als we daar aankomen zien we dat dit niet een strand voor ons,veel toeristen en vooral veel gezinnen met hele kleine kinderen(ja ik weet het we hebben zelf ook kinderen),dus we zijn gelijk weer omgekeerd en op weg gegaan naar hetzelfde strand als waar we gister waren.Hier aangekomen ploffen we weer lekker neer op de aanwezige strandstoelen en Finley en Saphira gaan gelijk weer snorkelen.Zo komen we de ochtend weer lekker door.Na de lunch gaan we weer naar de steiger bij de camping en vermaken ons met zwemmen tussen de bloterikken(Finley zijn ogen vallen er bijna uit bij het zien van de compleet naakte spaanse dame haha maar de sfeer is lekker relaxed so who cares?)en wat wandelen langs de steile kliffen.Hier komen de wat alternatieve mensen(tattoos,piercings en veel naakt),maar hier voelen we ons meer thuis dan op de andere plekken waar we tot nu toe geweest zijn.Als het tijd is om naar huis te gaan,rijden we nog even langs twee andere stranden om te kijken of het wat is voor morgen.Op het ene strand was 1 beachclub maar die onbetaalbaar voor ons is,en het andere strand was weer vol met toeristen,dus deze stranden slaan we maar over.Vanavond weer gesmuld bij Chopstiqs.