hallo Koh Phangan...

25 april 2016 - Koh Samui, Thailand

We nemen verlopig even afscheid van Koh Samui,want we gaan naar het volgende eiland Koh Phangan.Als we gegeten hebben nemen we nog even een duik in het zwembad en dan lopen we terug naar de kamer.De laatste dingen stoppen we nog in onze koffer en gaan dan uitchecken.Daarna brengt onze taxi ons naar de pier waar we nog even moeten wachten op onze ferry.Als we aan boord mogen gaan we binnen zitten waar het heerlijk koel is(airco)met mooie zachte stoelen die in ligstand kunnen,maar dit duurt van korte duur want we blijken in de vip room te zitten dus je moet voor deze stoelen bijbetalen,langzaam lopen we dan maar naar buiten.Na 20 minuten komen we aan op Koh Phangan,we regelen een taxi en in een kwartiertje komen we in onze nieuwe hotel aan.In het hotel nemen we eerst een soepje wat goed smaakte,en dan gaan we op het strand liggen.Als we een duik nemen in de zee worden Roos en Saphira gelijk gebeten door een kwal,wat erg jammer is als je zo mooie zee voor de deur heb liggen.Naast ons hotel is een klein strandtentje waar je een drankje kan drinken.Als we bij de bar staan is het helemaal verlaten,dus gaan we maar op zoek naar iemand,als we ze vinden ligt er een te slapen en de ander had het druk met haar telefoon.Maar toen ze eenmaal op gang was en de muziek voor ons aan had gezet,had ze 2 heerlijke cocktails klaargemaakt,we rekende gelijk af,ze deed de muziek uit en weg was ze.Als we ons verkleed hebben voor het avondeten,zijn we eerst nog even door de straatjes gelopen.In deze straatjes zitten allemaal kleine winkeltjes en eettentjes.Daarna hebben we in het hotel gegeten,hier in het hotel wordt alles vers klaargemaakt wat echt goed smaakt en omdat wij tegenwoordig zo gezond bezig zijn komt dat dus even goed uit.Na een strandwandeling heerlijk ons bedje opgezocht.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade