remmen en gassen...

26 april 2016 - Koh Samui, Thailand

Zittend om 6.30 u op het strand tussen de spelende honden en dan een mooi uitzicht hebben van de zonsopgang,ja dat kan alleen mama zijn de rest van de familie ligt nog gewoon te slapen.Na een beetje over het strand gelopen te hebben ga ik de rest wakker maken voor het ontbijt.Na het ontbijt gaan we snel op zoek naar scooters en gaan op pad.Mama een beetje angstig want dit eiland heeft hele steile wegen en er gebeuren veel ongelukken op dit eiland.De weg naar de waterval Thong Nang hebben we overleefd,mama had wat moeilijke momentjes want het was inderdaad heel veel remwerk en heel veel gassen om de berg op te komen.We volgen het pad naar de waterval en klauteren weer over de rotsen.Als we een beetje rondgehangen hebben lopen we terug en drinken wat bij een oud slechtziend mannentje.Daarna rijden we door naar het kleine strandje Haad Than Sadet,in het restaurantje eten we een noodlesoep en kan mama zich voorbereiden voor de terugweg.We rijden door de mooie natuur van het eiland naar het hotel terug.Daar nemen we eerst een lekkere orangeshake.Een drankje wat bestaat uit verse sinaasappelsap met heel veel ijsblokjes en dan in de blender,dit heb je in verschillende smaken,de watermeloen is Saphira's favoriet en Finley gaat voor de lemonshake.De middag hebben we languit op het strand doorgebracht en de kids liggen alleen maar in het zwembad het is na Thaise begrippen erg warm hier,maar ons hoor je niet klagen.Vanavond weer zitten smullen van het Thaise eten.