Nieuwe reis

28 juli 2017 - Mercato San Severino, Italië

En daar zijn we weer!!We staan op Schiphol,een plek waar we graag komen want dat betekent dat we weer gaan reizen.Deze keer gaan we naar Italië een land wat nog onbekend is voor ons maar wat het alleen maar leuker maakt.We zitten in Mercato San Severino een plaatsje vlakbij de Amalfikust en een uurtje van Napels af.Omdat vliegen op Rome een stuk goedkoper is dan Napels beginnen we van hieruit met onze huurauto.Als we na de landing onze auto willen ophalen is deze al verhuurd aan een ander omdat we twee uur te laat zijn.Maar geen probleem we krijgen een andere en gaan op weg richting Napels.Als we net de luchthaven een beetje achter ons laten komen we in een file terecht,als we dan eindelijk een beetje kunnen doorrijden zijn we een uur verder. Vier uur later komen we dan eindelijk in ons hotel aan(ondertussen is het 22.00 u).We worden vriendelijk ontvangen en gelukkig kunnen ze nog voor ons een sandwich regelen.We eten ze op de kamer op en gaan dan lekker richting ons bedje.