Verkeerde strand

29 juli 2017 - Mercato San Severino, Italië

Na het vermoeiende autoritje van gisteren,houden we vandaag een rustig dagje en gaan we naar het strand.Als we na een kwartiertje rijden bij het strand la Baia aankomen,lopen we eigenlijk zonder even rond te kijken(wat we normaal altijd doen) richting het prive strand omdat we hier stoelen en parasols zien.Bij de ingang mogen we 72 euro aftikken,als het tot ons doordringt wat we eigenlijk betaald hebben zijn we al binnen en ik geloof dat alleen wij het bizar hoog vonden want alle stoelen waren bezet,maar hier hebben we wel weer van geleerd.Als Roos om zich heen kijkt ziet hij ook nog dat dit het verkeerde strand is(zucht), het blijkt dat we nog een stukje verder hadden moeten rijden.Maar we zijn er nu eenmaal dus maken we er een leuke dag van.Aan het eind van de middag besluiten we verder te rijden op zoek naar andere stranden.We komen door verschillende dorpjes wat er gezellig uitziet en met leuke strandjes.Hierna rijden we door Salerno naar ons hotel.We maken ons weer netjes en gaan eten bij La Terazza waar we heerlijk Italiaans gegeten hebben.