Postiano

7 augustus 2017 - Mercato San Severino, Italië

Even geen geschiedenis,cultuur,opgravingen of hoe je het ook wil noemen.We gaan vandaag naar "het" mooiste strand van de Amalfikust,Postiano.We nemen de snelweg omdat dat sneller gaat dan over de Amalfikust.Na 2 uur rijden zijn we eindelijk in Postiano.We lopen een stukje over de weg naar beneden en nemen dan de trappen in de kleine straatjes die ons langs verschillende boetiekjes en restaurantjes naar het strand leidt.Als we bij het strand aankomen zien we alle huizen die tegen de rotsen lijken aangeplakt.Na het nemen van een paar foto's besluiten we verder te rijden omdat het erg duur is om te blijven.We lopen de trappen op terug naar de auto en rijden naar Fiordo di Furore een strandje waar mensen van kliffen springen.Als we naar 10 km daar aankomen moeten we jammer genoeg doorrijden omdat we de auto niet kunnen parkeren.Omdat het zo druk is op de weg van de Amalfikust,lijkt het beter om naar het zwembad bij het hotel te gaan.We rijden de slingerende wegen van Amalfikust af en zijn blij als we ons hotel weer zien.We hebben vandaag meer in de auto gezeten dan dat we wat gezien hebben.Vanavond weer een boordje spaghetti op bij La Terassa.