verkeerd gereden...

29 april 2016 - Koh Samui, Thailand

Onze vierde dag alweer van onze scootertripjes op Koh Phangan(en nog steeds heel),we gaan naar de strandjes Ao Thong Nai Pan en Bottle beach.Voordat we naar de stranden gaan pikken we nog een watervallentje mee.Als Roos de weg vraagt voor de waterval,omdat we hem niet kunnen vinden,krijgen we te horen dat hij droog staat daardoor slaan we de waterval maar over.We rijden door naar Ao Thong Nai Pan Yai een mooi strandje,maar alle stranden waar we komen zijn same same but different.Als we een duik hebben genomen rijden we door naar Bottle Beach,naar 10 minuten komt Roos erachter dat we fout rijden we gaan terug en nemen een andere weg.Maar na een tijdje rijden hebben we het gevoel dat we richting hotel rijden en inderdaad als Roos kijkt zijn we weer verkeerd gereden.We laten de Bottle beach de Bottle beach want echt zin om terug te rijden hebben we niet meer.We stoppen bij een boksschool met een mooi uitzicht en waar je ook wat kan drinken.Na ons drankje rijden we naar het hotel.En zoals elke middag gaan we naar het strand maar dit vinden wij helemaal niet vervelend.Eind van de middag nemen we een lekkere cocktail bij Tommy's en daarna brengen we onze scooters terug.s'Avonds weer heerlijk gegeten bij het hotel.