geen verplichtingen...

2 mei 2016 - Koh Samui, Thailand

We hebben een dagje geen verplichtingen,is ook wel eens lekker we hebben tenslotte vakantie(vergeten we wel eens).Als ons prinsesje eindelijk uit bed is gekomen en klaar is(heerlijk die pubers) kunnen we eindelijk naar het straatje lopen met restaurantjes om een ontbijtje te eten.Na de verkeerde keuze aan restaurant(kan ook wel eens gebeuren)lopen we teleurgesteld naar ons huisje,onderweg brengen we nog even de was weg(moet ook gebeuren) 1 kg voor iets minder dan 1 euro nou daar kunnen we het toch niet voor laten stinken in onze koffers.Bij ons huisje pakken we onze spullen en gaan lekker op het strand liggen,Finley en Saphira pakken hun snorkels en vertrekken richting zee.s'Middags nemen we een Tom Yam soepje maar deze was very spicy,wat jammer was.Na een beetje in het water gedobberd te hebben met onze hondenvriendjes,en lekker chill gedaan hebben(weer eens wat anders dan dat drukke gedoe) nemen we nog een drankje op de zitkussens bij Sunsetbar.De aardige hoeveelheid alcohol die ze er altijd indoen voelen we aardig als we naar Wind lopen een restaurant waar je goed Thais kan eten en waar ze vooral heel aardig zijn.Na het eten doen we boodschapjes voor morgen want dan gaan we weer op pad.